Danes, 25. maja 2018 je v veljavo stopil GDPR. Ne vem, kaj bi dejal o tem tednu, toda kar se tiče e-mail marketinga je bilo z eno besedo »noro«. Vsi so pošiljali in še vedno povprek pošiljajo na svoje mailing liste obvestila, da je potreben ponoven vpis oz. da je potrebno dobiti novo soglasje od uporabnika. Toda, ali je to res? Ali GDPR to zahteva?

Nisem pravni strokovnjak in nisem se do pike točno poglobil v GDPR, a na spletu sem našel nekaj zanimivih in uporabnih člankov. Itak je jasno, da gremo Slovenci (kar se je pokazalo že ob »piškotkovni politiki« pred nekaj leti) v svoji »poštenosti« še korak dlje kot pa dejansko zahteva določen zakon. In podobno se mi zdi, da se dogaja tudi z GDPR-jem.

Dva članka, ki bi ju vsak e-mail tržnik moral prebrati preden zažene paniko in začne vsepovprek pošiljati maile sta naslednja:

Ta članek se nahaja na spletni strani Spaghetti Blog in govori o tem kdaj je oz. kdaj ni potrebno pošiljati e-poštna sporočila za ponoven vpis. V tem članku (navajam dobesedno) med drugim piše: Nowhere in GDPR does it state that you need ‘consent’ for email marketing.

Omenjeni članek se nahaja na blogu od Awebra. Slednji je ponudnik za pošiljanje e-mailov iz USA, katerega sem pred leti tudi sam uporabljal. V tem članku, podobno kot v prejšnjem, so razloženi določeni GDPR miti o e-mail marketingu.

V kolikor najdem še kakšen dober članek na to temo bom tale blog zapis posodobil, seveda pa ste tudi obiskovalci spletne strani dobrodošli, da predlagate kakšen zanimiv in uporaben članek o tej tematiki.

In kot že mnogokrat doslej … velja si zapomniti, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha. 😉

Pin It on Pinterest