Vsak, ki ima svoje podjetje, je zagotovo ugotovil, da v zadnjih 10-ih letih preprosto ne gre brez spletne strani. Spletne strani so postale vizitke s katerimi se vsako podjetje predstavlja v virtualnem svetu. Vsaka spletna stran ima svojo energijo, svojo zgodbo in svoj namen. Pri tem ni važno ali gre za popotniški blog, majhno spletno trgovino ali pa za spletno stran velike mednarodne korporacije.

Informacij je vedno več in ko jih jih iščemo preprosto uporabimo Google, DuckGo ali StartPage in preko iskalnika poiščemo želen podatek.

Ko mi je pred časom v avtu pregorela bralna lučka, sem preko mobilnega telefona pogledal na uradni spletni strani podjetja kako dela njihov servis, da bi mi jo zamenjali. In tam zasledim, da je delovni čas servisa od 7.00 do 18.00 ure. Ko se na servisu zglasim ob 17.00 uri pa mi povedo, da imajo delovni čas le do 16.30 ure.

Drugi primer … Ker sem imel kup obveznosti in mi časovno ni zneslo, da bi opravil zadeve na banki v Kranju sem šel na internet in videl, da ima ta banka poslovalnico tudi v Ljubljani v Šiški. Odlično! Torej bom kar spotoma, ko bom v Ljubljani uredil zadeve. Ko parkiram pred banko presenečen ugotovim, da je na tej lokaciji neka druga banka.

V obeh primerih gre za podjetji, ki sta v razvoj svojih spletnih strani zagotovo vložili več tisoč evrov, vendar pa sta pozabili na osnovno pravilo – na spletni strani morajo obvezno biti ažurne informacije, pravi kontakti in pravilno naveden delovni čas. Brez tega spletna stran ne služi svojemu namenu.

Morda imate tudi vi spletno stran in na njej kontaktne informacije, naslove poslovalnic ali kakšne druge uporabne informacije za obiskovalce. Priporočam, da obvezno preklikate svojo spletno stran in preverite, če informacije, ki so objavljene na njej držijo, če so ažurne in pravilne. Če niso – čim prej jih posodobite. Zavedajte se, da z ažurnostjo spletne strani izražate tudi svoj odnos do potencialnih strank in obiskovalcev le-te.

Ljudje iščejo informacije na internetu in če na svoji spletni strani nismo pravočasno posodobili vseh podatkov, urnikov in telefonskih številk ter e-poštnih naslovov se lahko zgodi, da bo stranka, namesto k nam, odšla h konkurenci.

Razmislite o zgoraj povedanem in če ste našli na svojih spletnih straneh napake jih takoj popravite. Stric Google vam bo hvaležen, stranke pa še bolj.

P.S. Če morda razmišljate o tem, da bi tudi sami imeli spletno stran ali prenovili obstoječo – poglejte si naše reference.